(+36-30) 585-5751
(+36-1) 452-0050
info@patronet.hu
1146 Budapest, Ajtósi Dürer sor 5.
(+36-1) 452-0050
WebOkos

9 frissítő ötlet, hogy hogyan használd ki okosan a nyári uborkaszezont!

RSS csatorna
9 frissítő ötlet, hogy hogyan használd ki okosan a nyári uborkaszezont!

Kit érdekelnek most az értékesítés növelési és vevőszerzési technikák! A tomboló nyári kánikulában másra sem tudok gondolni, mint sem arra, hogy jeges koktélt iszogatva, vízparton vészeljem át a nyári forróságot. És miután lehűtöttem magam, összegyűjtöttem Nektek mindazt, amivel egy okos honlap tulajdonos foglalkozik a nyári uborkaszezonban.


Bevalljuk, vagy sem, a nyári uborkaszezon létezik. Na jó, a klímatelepítő cégeknél más a helyzet, de tény, hogy a nyári időszakban szinte minden szegmensben visszaesnek az értékesítési mutatók. Éppen ezért nem biztos, hogy ebben az időszakban is az értékesítés növelésén kéne görcsölni.

Használjuk ki inkább ezt a néhány hetet arra, hogy olyan dolgokkal foglalkozzunk, amelyekre az év többi részében a napi hajtás miatt sosem marad kellő idő vagy energia. Most a honlapunkkal kapcsolatos olyan fontos teendőket vesszük sorra, amelyeket a kertben vagy a telken hűsölve, egy szál fürdőruhában is végezhetsz!

1. Próbálj fel többféle (nap)szemüveget!

Nézd végig a honlapod olyan szemmel, mintha - egy odatévedő látogató lennél, - egy hirdetésről érkező, információt gyűjtő érdeklődő lennél, - egy konkrét vásárlási céllal a honlapodra érkező vevőjelölt lennél.
Hogy látod? Mindenki talál magának a vásárlási folyamatban aktuálisan elfoglalt helyének megfelelő információt?
Ha nem, készíts megfelelő tartalmakat mindenkinek!

2. Kérj frissítőt!

Ha azt látod, hogy még mindig a 2013-as eseményeken készült fotók, referenciák virítanak a honlapodon, ideje frissíteni! Biztosan egy csomó kép, esetleg video anyag készült az elmúlt időszakban, mely még mindig a fényképezőgépeden/telefonon figyel, letöltetlenül.

Gyűjtsd össze ezeket, rendszerezd őket és frissítsd belőle honlapodon a képgalériát! Az elmúlt hónapokban elkészült munkáidat pedig töltsd fel a referenciáid közé, hogy látogatóid lássák, hogy mennyien választottak Téged!



3. Tudakozódj a legjobb helyekről!

Az egyik legütősebb bizalomkeltő elem egy honlapon a „Partnereink mondták”, „Rólunk mondták”. Ha van ilyen a honlapodon, azért máris jár egy piros pont, ha pedig még töltöd, frissíted is ezeket az újabb elismerő szavakkal, azért dicséret is illet!
Ha nincsenek ilyen visszajelzéseid, itt az idő, hogy megkérd Partnereidet, hogy írjanak Rólad, termékeidről, szolgáltatásaidról néhány keresetlen szót. Ha épp nem szabadságon vannak, bizonyára szívesen megteszik, hiszen komolyabb munkákat végezni bizonyára nekik sincs kedvük a nyári hőségben.

4. Nézegesd a fényképeidet!

Ha webáruházat üzemeltetsz, vagy honlapodon termékkatalógussal dolgozol, különösen fontos, hogy végre egyesével végignézd, hogy minden terméknél megfelelő minőségű és minőségű fotó szerepel-e a honlapodon! Légy kritikus magaddal, a látogatód is az lesz, mikor ezek alapján eldönti, hogy Nálad vásároljon-e!

5. Képeslap helyett

Milyen jó is lett volna, ha réges régen, amikor a gyerekeink még képeslapot küldtek a nyári táborból, egy gyorsan odavetett „Jól érzemagam, külgyél még pénzt!” helyett bővebben is írtak volna arról, hogy mi minden történik velük! Hidd el, látogatóid is így vannak ezzel! Egy-egy odavetett szó, vagy a konkurenciától szóról szóra átvett szöveg még nem elég ahhoz, hogy kinyissák a pénztárcájukat!


Ha eddig idő szűke miatt csak a gyártótól átvett szövegeket használtad, mint ahogy legtöbb konkurenciád is, itt az ideje, hogy egyedi termékleírásokat készíts, melyek informatívak, vágykeltően emelik ki a termékek előnyeit, és legfőképp egyediek! Ez az, amire a hajtós időszakokban biztosan nem marad időd, pedig az egyedi szövegeket, termékleírásokat a látogatóidon kívül a Google is értékelni fogja, meglátod!

6. Készíts úti listát!

Minden nyaralás előtti készülődés elengedhetetlen kelléke a csomagolást megelőző úti lista. Ezen minden rajta van, ami fontos. De Te most fogj egy papírt és ceruzát, és a legfontosabb szavakat és kifejezéseket gyűjtsd össze, melyek vállalkozásoddal, tevékenységeddel, termékeiddel kapcsolatosak!
Következő lépésként nézd át a honlapodon lévő szövegeket és vizsgáld meg, hogy szerepelnek-e bennük kellő számban az előbb összegyűjtött szavak és kifejezések, különös tekintettel az oldalak, menüpontok címeiben. Szövegeid tudatos átnézésével és a kulcsszavaknak megfelelő átdolgozásával komoly lépést teszel honlapod keresőoptimalizálása és tartalomfejlesztése érdekében.

7. Posztolj!

Vannak online helyszínek, ahol nyáron is zajlik az élet! Ezek a közösségi oldalak! Ha azt látod, hogy elhanyagoltad követőidet, lehelj új életet a profilodba! Figyelj rá, hogy az üzleti oldaladra ne a strandon-hideg-sört-ivós képeidet posztold, de egy kicsit lazább hangvétel és tartalmak azért beleférnek ilyenkor.
Ha pedig jóideje dédelgeted már a saját blog indításának tervét, akkor itt az idő, kezdd el most! Látod, én sem dolgozom most, csak blogolgatok …:)

8. Tervezz útvonalat és figyeld a forgalmat!

Olyan fontos dolgokra nincs idő gyakran az év többi részében, mint a honlap látogatottsági adatainak elemzése. Szánj rá egy napot, hogy laptoppal az árnyékba kivonulva, lábad jeges vízben áztatva a Google Analytics segítségével átnézd, hogy honnan érkeznek oldaladra a látogatók, mely oldalakat látogatják legtöbben, milyen útvonalat járnak be a honlapodon és mely oldalakról távoznak a leggyakrabban.

Ezen információk tudatosításával még célzottabb marketinget folytathatsz, és kicsiszolhatod holnapod gyenge pontjait is!

9. Van nyári Mikulás?

Lehet, hogy ki fogsz nevetni, ha azt mondom, hogy töltsd a nyarat azzal, hogy készülsz a karácsonyi szezonra, pedig halálosan komolyan gondolom! Ha utána számolsz, Te is rájössz, hogy a nyár végével belelépünk a szeptemberbe, ahonnan már csak másfél- két hónap és beindul a karácsonyi szezon. Ha viszont már most elkezded megtervezni, hogy milyen akciókat tervezel akkor, milyen tartalmakkal, hirdetésekkel, hírlevelekkel szólítod meg az érdeklődőket és a vásárlókat, jelentős lépéselőnyre teszel szert az októberben ébredőkhöz képest!

Az árnyékban hűsölve olvasgatsz, képeket, statisztikákat nézegetsz, írogatsz, miközben ha bárki kérdezi, nem lazsálsz, hanem fejleszted a vállalkozásodat! Hát nem csodálatos?

Ebben a cikkben szándékosan nem ejtettünk szót nyári akciókról, szezonális ajánlatokról, készletkisöprésről, de a nyári napokon ezekről se feledkezz meg teljesen, ha szeretnél némi forgalmat nyáron is! Ha pedig úgy érzed, hogy Neked egy teljesebb generálra van szükséged, nyáron is kérhetsz tőlünk konzultációt!


Kulcsszavak: A bejegyzéshez nem tartozik kulcsszó
« Vissza
Hozzászólások
A blokk nem található a rendszerben. A blokk nem található a rendszerben.

PatroNet Consulting Kft.

 

(+36-1) 452-0050

(+36-30) 585-5751

 

info--.at.--patronet.hu

1146 Budapest,
Ajtósi Dürer sor 5.
GPS: N 47° 30' 25.815"
E 19° 5' 11.4786"